Hanna och Shewawa

Tänkte presentera mig -Hanna och shewawa! Jag är en tjej som gör sitt första inlägg idag i bloggvärlden,  på 14 år som bor i mitt i Eslöv. Jag älskar hästar men även min hund och att fotografera, ni kommer få se en hel del bilder som jag tagit. Som person skulle jag säga att jag är glad och positiv men även jag har mina dagar och kan stänga ute omvärlden...
Nu Shewawa , eller wawa som jag kallar henne. Är en helt fantastisk häst, hon har en stor personlighet som visar sig mer för varje gång jag är med henne. Antingen har hon så mycket enegri att hon inte lyssnar på mig eller har hon ingen alls och lyssnar inte då heller, men såklart finns det gånger då hon är underbar! Jag har faktiskt inte tagit hand om wawa länge alls, 3 månader ungefär. Men på den korta tiden har vi ändå lyckats skapa ett litet band tycker jag,förhoppningsviss blir det bara starckare! Ärligt talat är hon den enda hästen som jag verkligen kan slappna av med, känna mig 100% trygg, då jag lätt får panik eller blir rädd men med henne känns de tryggt och de är första gången med mig och en häst och det känns toppen.

Jag och Wawa!


Kommentarer
Postat av: Minna

SV; Tack så mycket! Och han tackar nog också, även om han inte är min! :) Detsamma förresten :D

2012-06-11 @ 18:31:33
URL: http://minnahuovinen.blogg.se/


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0