Godnatt världen, har en dejt med mr john blund

Oj, tiden går visst allt fort när man har roligt. Jag har spenderat kvällen med att redigerat bilder, startat upp min gamla dator och fört över bilder därifrån, och bloggat. Och klockan är redan kvart över 12? "tur det är sommarlov" tänker man väll då, men nej, jag ska upp tidigt och rida imorgon, ska vara i stallet 10 så får väll gå upp halv 9, eftersom jag lovade mamma att gå upp i tid, hehe. Imorgon är det båda mina bebisar som ska ridas, förhoppningsvis tar Hanna med sig sin kamera(vilket hon säkert inte gör för det) så vi kan uppgradera med nya bilder.

Nu ska jag hoppa in i en iskall dusch, är så varm just nu, det är säkert 40 grader inne på mitt rum.. efter det ska jag iallafall sova för att orka med morgondagen, hehe. Avslutar med världens bästa låt sålänge, godnatt.♥
(this hästblogg is best, cuz i lägger upp störtskön musik, hur många gör det liksom?) 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0