"Gammal" gullig bild på mina bebisar!

Well hallå där, bra uppdatering jajjamen! Nej, men med tanke på vädret så har jag faktiskt en strålande ursäkt, det gäller ju liksom att ta vara på varje solig dag när man bor i Sverige, för dem kommer inte så ofta! Idag var ju min "lediga dag" alltså, inget stall, inga hästar och inget ridandes och trodde aldrig jag skulle säga detta, men det var skönt att inte vara i stallet, jag behövde verkligen vila! Har världens träningsverk överallt i kroppen så ja, det har varit skönt att vilat upp kroppen lite. Jag är ju definitivt inte van vid att rida 7dagar i streck, och 2 hästar några dagar. Men idag har jag vilat upp mig ordentligt, bara legat ute och fått färg, yepp, chillat riktigt mycket helt enkelt. Så jag är redo för ytterliggare några dagar med ridande. 

Imorgon ska jag dra till stallet vid 10 och rida Tarzan i padocken, imorgon är det dressyr som gäller på honom och spö, han bråkar lite med mig då & då och visar att det är han som bestämmer typ, och då måste jag ju visa vem som verkligen bestämmer, vilket som går helt okej utan spö, men känner att jag behöver lite extra, det är superbra att ha med sig spöt och lägga på då och då så att han inte maskar. Efter jag ridit honom så ska jag rida ut på Tindra, en fjordhäst som Hanna red förut, med henne blir det barbacka på en långrunda! 
Men nu ska jag hoppa in i en dusch, kolla på ett avsnitt av desperate housewiwes och sedan sova, hörs imorgon!
Aww, de är så söta mina älsklingar! - gammal bild från i höstas/vintras?

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0