Frukost och mys - sedan stallet.

Godmorgon! Jag vaknade för en liten stund sedan och har precis hoppat i ridkläderna, nu ska jag bege mig ner och äta frukost framför tv:n och sedan gå till stallet, eftersom att min cykel förmodligen inte har blivit lagad ännu.. det är faktiskt rätt skönt att gå till stallet, fåglarna kvittrar och det är liksm lagom varmt, riktigt mysigt med andra ord, men hem från stallet suger. det är varmt som in i bomben och dessutom är jag helt död efter att ha rididt, också är det ca 2 km i gassande sol som gäller - mindre nice. 

Men ska sluta klaga nu,
idag ska jag som sagt köra dressyr med Tarzan och rida ut barbacka på en långrunda med Tindra, låter som en härlig torsdag. Dock så har jag fortfarande träningsverk :( haha! 
Hoppas dessutom att de andra tjejerna är där idag så vi kan kolla lite på när dem rider. Aja, hörs sen! -gammal bild på Gauda och Tindra
 
!
 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0