en riktig slapp-dag!

somsagt, idag har varit en väldigt lugn dag, Tess den stackarn har blivit sjuk så vår heldag i stallet får vänta till fredag. Men det gör inget, istället har jag gått långrunda med lillebror och sigge (hunden), vatt ute och träffat två härliga vänner och nu sitter jag bänkad framför datan. Har dessutom exprimenterat lite med frukt och vatten med kameran!
Nej nu ska jag börja städa rummet, ordentligt så jag kan bädda ner mig och kolla på lite filmer senare, orkar inget annat idag!

 


Kommentarer
Postat av: BLINGA DIN MOBIL PÅ WWW.PHONFASHION.SE

coola bilder :D



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SOMMARENS SNYGGASTE MOBILSKAL ~~



BLINGADE MOBILSKAL FINNS PÅ~~~~~



WWW.PHONEFASHION.SE~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2012-06-12 @ 16:11:58
URL: http://www.phonefashion.se


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0