En nybadad Peggy.

Jag bestämde mig för att stanna hemma idag, det blåste jättemycket, regnade i perioder och var kallt, det sistnämnda var dock inget problem. Men jag har haft det mysigt med att bara vila upp mig här hemma, börjar dessutom få lite ont i halsen. Men imorgon ska jag dit, även fast det är storm. Jag saknar mina fina pollar ju! Imorgon blir det nog båda hästarna som ska bli ridna, måste även som sagt prata med Gunilla. Men mer om det imorgon! Ska kika runder på lite schabrak nu, är så sugen på att köpa nytt till både Tarzan och Peggy!
"Gamla" bilder på Peggy från när hon blev badad, i våras var det fint väder, nu är det mindre fint..

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0