Drar mig till malmö!

Godmorgon, antar att det är väldigt få som är uppe nu när det är sommarlov och allt? well, det är faktiskt rätt mysigt att vara den enda som är vaken, lugnt och skönt. Om 10 minuter drar jag till tågstationen för att åka till malmö och se på "sommarlov" live, då youngblood ska dit. Ska faktiskt bli väldigt roligt, sedan när det är slut så åker jag tillbaka till eslöv, bytar om och käkar osv, sedan tar jag och Hanna tåget till stehag - till stallet.
 
Är så fruktansvärt sugen på att rida Tarzan, men han blev riden onsdag och torsdag, och ska bli riden lördag och söndag, så han behöver en vildag. Så idag får det bli Peggy,  har ingen aning om vad vi hittar på, men oavsätt vad vi gör, om vi så rider ut, hoppar, rider dressyr, så ska hon jobbas ordentligt :)
 aww, sitter vid pappas dator och har bara gamla bilder, här är en bild på florri, min förra medryttarhäst, världens bästa häst utan tvekan, ♥

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0