Dra till stallet, eller stanna hemma?

Jag har inte snackat med Hanna, men jag tror inte hon kunde dra till stallet idag, själv är jag rätt osäker. Det är molnigt ute men det regnar inte, och jag vill ju till mina bebisar, samtidigt som jag hade behövt en vilodag,dessutom kanske det börjar regna när som helst? och markvägen som jag cyklar till stallet, är så himla dryg när det är sånt här väder, där är så kletigt och fullt med vattenpölar, och det är nästintill omöjligt att cykla i uppförsbackarna då jag cyklar och cyklens hjul snurrar, men cykeln står stilla. Får se lite senare, nu ska jag ner och äta frukost! 
ungefär såhär ser det ut på hela markvägen, dock är det värre idag eftersom det regnat hela natten; 

Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

dra till stallet!!! :D

2012-06-25 @ 11:10:28
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

- aw, tack så mycket!
jättefin blogg och supersöta hästar! :D

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Therese Larsson

2012-06-25 @ 17:29:45


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0