Barbacka-ritt + pigelin!

Idag red vi ner till affären barbacka och köpte vars en pigelin, det var hur mysigt som helst om man bortser från allt trams Wawa och Peggy höll på med och att min glass smällte bort bara för att Wawa tramsade , haha., jag tror att Wawa börjar bli brunstig, hon backade nämligen och gjorde andra knäppa saker hon aldrig gör annars. Eftersom Wawa tramsade blev Peggy orolig och tramsa lite hon med, men på hemvägen var dem super härliga båda två och tänkte inte tanken på att skritta alls,haha! När vi var påväg hem stannade vi till vid skolan och där rusade det fram ett helt gäng tjejer som var överlyckliga att se hästar i byn, till och med lärarna kom och började prata med oss, gulligt det där!

Imorgon är det som sagt att rida inför Julia igen, red för henne för ungefär 3 årsedan så det ska bli kul att träffa henne igen men är faktiskt lite nervös.. Man vill ju alltid vara bättre än senast, det har ju ändå gått 3 år .... Men det blir säkert bra, jag ska rida Wawa så det går säkert bra om hon nu inte får för sig att bråka igen ...

Nu har jag några bilder på Gouda, fjordingen jag pratade om;
Visst är han underbar!

 



 


/ Hanna




 


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0