3 old pics.

Efter att Hanna publicerat inlägget om Roxy och jag fick reda på att det faktiskt var jag som tagit bilden, så startade jag upp min gamla dator, för första gången på snart 3 år. I den så fann jag inte riktigt det jag ville ha, trodde jag skulle ha massvis med hästbilder från sommaren -09, men de har antagligen försvunnit. Istället hittade jag 4 st bilder, men den ena bilden har Hanna redan lagt upp, så ja 3. Därimot hittade jag för många egobilder från min fjortisperiod, men de lägger jag inte upp här haha! Istället lägger jag upp 2 bilder på pinnen, och 1 på roxy. De är rätt mysiga faktiskt även om redigeringen är... speciell? don't blame me, det är ju trots allt 3 år sedan.

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0