Världens bästa dag.

Efter ett avsnitt av desperate housewives senare så är jag nu vid det här laget så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, så nu ska jag gå och lägga mej. Orkar inte duscha så det hoppar jag över och gör imorgonbitti istället också flätar jag håret nu istället. Är så glad över dagen, har varit riktigt lyckad och sen så är det ju inte varje dag man får en puss på kinden av självaste sean banan? Haha så gulligt när jag skulle få autograf av honom innan idag så han bara "kan jag få en kram" och jag typ dog lite, sedan kramade jag honom och då fick jag en puss på kinden också, sen när jag skulle ta en bild så målar han mej i hela huvudet, haha. riktigt rolig människa! Imorgon ska jag upp vid 10 och sedan iväg och rida, imorgon ska även mamma följa med och se mej rida. Ska bevisa för henne att tarzan är världens goaste häst, vilket inte lär bli svårt. min ängel är så fin. ♥ Men nu; off to bed. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

fin blogg :)

Svar: Tack! :D
Therese Larsson

2012-07-29 @ 10:41:30
URL: http://alexandraas.webblogg.se


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0