Rix fm in krisitanstad today!

Jag vaknade för någon timme sedan och har chillat lagom mycket nu på morgonen, nu ska jag fixa mig lite snabbt och sedan vid halv/tjugo i ett kör mami mig till eslövs station, där tar jag sedan tåget till kristianstad tillsammans med patricia för rix fm. Första festivalen av 4 st i sommar, ska bli oerhört roligt, men är också där hela dagen så blir inget stall för mig idag, imorgon därimot! Är ju lite så nu när man har kommit in i juli månad, det är nu allt det roliga händer, mina föräldrar har semester osv. så då blir det inte exakt lika mycket tid i stallet. jag ska dock försöka kunna sticka dit nästinill varje dag, men inte vara där hela dagarna,haha! Känner liksom att jag vill jobba så mycket som möjligt på banden med hästarna, komma nära dem nu eftersom att jag har möjlighet att vara där så pass mycket, i höst blir det ju inte lika ofta pga skolan. well, ska fixa mig nu(är proffs på att göra andra saker när jag ska fixa mig...) så vi hörs imorgon/ikväll. :)

Btw vi badade med hästarna igår, first time for both. otroligt kul var det!! men skriver mer om det imorgon(om inte hanna möjligtvis skriver om det, annars så får jag offra mig for the gang och skriva imorgon! ;) ) 

hahah whataheck, här kommer egobild, kände att jag var tvungen att ta "egobilds-oskulden" här i bloggen! mest för att jag känner mig typ såhär glad just nu; 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0