I'm back... kind of!

Jag får perioder då jag sitter väldigt mycket vid datorn, bloggar, kikar in på andras bloggar och inspireras till tusen, sedan får jag även perioder då jag knappt sitter vid datorn och därmed inte bloggar, eller resten av vad jag skrev iheller. Det är precis en sådan period jag har/har haft just nu, därför har uppdateringen sugit åsnesnopp(åh nej vad hemskt, jag skrev snopp och åsna i samma ord) rent ut sagt. Men nu när jag väl sitter här så har jag hur mycket som helst att skriva, och för att slippa ett långt inlägg så delar jag upp det lite och gör några stycken inlägg istället. I know u love me, haha!

I den här veckan så har jag ridit onsdag, torsdag, fredag och idag, lördag. I måndags var jag i helsingborg och i tisdags så hade vi gäster här hemma, och sedan såg jag spiderman på bio tillsammans med härliga vänner, mycket bra film faktiskt, eller rättare sagt, SJUKT bra film. Blev rätt förvånad dock, att jag, som aldrig sett någon spiderman/batman/catwoman/superman/or whatever film, gillade den så mycket. Dessutom var "spiderman" så sjukt snygg, dreglade nästan :/ och just nu i skrivande stund så kallade mamma nyss på mig och sa att jag ska komma ner, och eftersom att jag är det perfekta barnet så lyder jag ju, haha! så jag bloggar mer lite senare när jag får tillgång till dator igen, men med tanke på att det är underbart väder ute så kan det ju ta ett tag. Aja, hörs senare, puss!

lite tom på bilder, så här har ni "spiderman", sjukt snygg, men jo tack , jag vet!

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0