Hoppning och träna på vår läxa!

Godmorgon, idag är therese uppe med tuppen, literally spoken. 
Vaknade vid halv 7 och fixade mej(dvs. tog på mej ridkläder och borstade håret), packade ner fika och blandade saft och har nu precis gjort frukost som jag ska mumsa i mej framför ett avsnitt av desperate housewives.(hallå, inte alls beroende!) sen ska jag cykla till hanna vid 8, och ta tåget till stehag för att rida tjugo över. 

Nu när det är så varmt så får vi ju antingen vara där tidigt på morgonen, eller sent på kvällen, och idag blir det tidig morgon! Vi ska hoppa också, så kameran åker med och förhoppningsvis blir det några fina bilder. Idag ska vi träna på vår läxa som vi fick på vår hopplektion med julia, så för att det ska bli så bra som möjligt så kör vi 1&1 pass, så när hanna rider kan jag koncentrera mej på att hon gör rätt och fotografera, och tvärtom när jag rider. Hörs sen!

förhoppningsvis blir det en fin hoppbild på tarzan, de här bilderna är från förra gången vi fotade och tarzans hopp ser ju hemskt ut haha! Peggy är där emot jättefin, men henne rider jag ju knappt längre, haha! 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0