helsingborgsfestivalen 2012, couldn't start better.

Godmorgon! Jag vaknade för 10 minuter sedan och är helt död efter gårdagen, somnade dessutom inte förrän vid 3, så det har blivit ytterst lite sömn för min del. Igår var jag i helsingborg och såg rix fm festival och loreen, riktigt underbart må jag säga. Vi fick platserna näst längst fram, så det var riktigt skönt, helt magiskt att stå där framme när artisterna sjöng, speciellt när loreen började sjunga euphoria och det blir helt tyst i publiken först, sedan sjunger ALLA med. Fick autografer av broken door och moa lignell, hände även en rätt rolig sak. Jag har sett broken door 2 gånger tidigare, och igår så kände dem igen mej. När jag skulle få autograf så de bara "nu kommer jag inte riktigt ihåg vad du heter men jag minns dej" så jag bara "therese", och dem: "nu kommer jag aldrig glömma dej." sen när jag skulle springa fram till stora scenen och få ytterliggare 2 autografer, så först dem bara "ska du ha en till?" och jag bara " yes!" så fick jag min autograf, sen frågade jag om jag kunde få en till min kompis också, så han ena bara "ge den till therese, hon ska ge den till sin kompis" haha, han kom ihåg mej (a). De ska till växjö också, då blir det 4:e gången gillt. får väll se om dem känner igen mej då också! :)

Nu blev det väldigt mycket o-hästigt här, men ja, jag hade en underbar dag, bästa dagen på länge faktiskt, och underbart väder! Nu ska jag fixa håret, ta på mej shorts och måla mina ögonbryn, sedan äta frukost innan jag och mamma drar iväg. Hörs när jag kommer hem!
( har dock inte så mycket att skriva om då hanna har alla bilder och jag hatar inlägg utan bilder, hon skulle uppdaterat igår men så blev det visst inte. just so we're clear? goodigood. Har förövrigt tankar om att köpa egen systemkamera, men mer om det ikväll.)


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0