Flummigt inlägg

Idag var den här bruden uppe med toppen, bokstavligt talat. GICK UPP ur sängen innan 5 och har faktiskt klarat av att vara vaken sedan dess, notera att jag sovit ca 4 timmar inatt. Well, well, jag lever och har faktiskt haft en riktigt rolig dag. Vid tjugo i 7 körde vi hemifrån för att hämta Hanna, och sedan köra vidare mot hästveda marknad, som för er som inte vet, är en marknad i hästveda som består av djurmarknad med bla hästar, och vanlig marknad. Vi myste och kollade på hästarna, köpte godis(haha!), och bara lullade omkring i stort sett, sedan körde vi hem och fikade, och spelade kort osv. blev inget ridandes idag då det regnade RIKTIGT MYCKET och åskade och blixtrade, men vi hade en liten mysdag endån. riktigt kul att träffa min fina vän. ♥


Nu är jag i e-town hos pappa och chillar, ska snart spela lite wii och bara fortsäta chilla, ska även planera morgondagen ikväll, sticker iväg till falsterbo horseshow tillsammans med hanna, och nelly. Ska bli överpuligt och jag hoppas vi får riktigt skoj(dock inget jag tvekar på, haha!) Så mer uppdatering imorgon! Trots att jag är vaken så är jag övertrött, så ingen mer data för min del ikväll. Så yes, hörs imorgon! btw red tarzan igår och det gick super, om jag kommer ihåg det så skriver jag mer om det imorgon! PUSS!
- min favoritbild med peggy♥

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0