Fantastiska människor

Red ner och badade med hästarna igår, Båda skötte sig exemplariskt! Det är så härligt när allt går bra hela vägen. Dock fick jag hoppa av Wawa tre gånger, eftersom hon gick ut två gånger när det kom bil och då ville jag få in henne så snabbt som möjligt. Tredje gången blev hon rädd och backade nästan rakt in i ett taggtrådsstängsel... Vi red en bra bit utan resultat, jag sprang och frågade några personer men ingen visste var man fick bada med hästarna. Vi red vidare men hittade ingenstans där heller .. När vi bestämt oss för att hitta ett ställe med skugga kommer en liten flicka efter oss med hennes mamma i hälarna, vi pratade lite sen helst plötsligt fick vi rida in på deras tomt och bada i sjön bakom deras hus!

Wawa var lite skraj till en början men så fort jag var i var hon det med! Hon ställde sig och skvätte upp vatten med frambenen hela tiden över både henne och mig. När jag stod bredvid henne var jag livrädd att hon skulle ställa sig på mina bara fötter... Hoppade upp på henne när jag kände att hon lugnat sig en del, det var helt nytt för henne.
Känslan på hennes rygg i vattnet är obeskrivlig! Längtar till nästa gång! :D

Önskar att det finns fler som henne och hennes familj, så snälla! Fick hennes nummer så vi skulle bara ringa ifall vi ville bada igen, JIIPPii!! Pappan fotade när vi badade så hon ska mejla bilderna så fort hon kan osv.


                                                              



Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0