Den senaste tiden

... Har det gått så otroligt bra att rida Wawa, jag vet inte vad det beror på, jag börjar lära mig henne bättre och vi börjar lita på varandra eller är det bara så att hon har varit duktig nu och börjar bråka sen igen?  Jag vill tro på det första, det vill jag men inte fullt ut... Det är bara till att fortsätta kämpa, till slut ´blir det något bra, det hoppas jag. Klart att hon kommer börja bråka flera gånger till fast inte såhär mycket varje pass som hon gjorde för en vecka sedan, det tror jag inte, hon har blivit mycket lugnare och lyssnar mera och försöker göra allt vad hon kan när jag ber henne om det. Det är alltid kul när saker och ting ger resultat, så jag fortsätter jobba!

                      

 
                                                             

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0