you can run but never hide

Innan jag åkte iväg till thailand så hände väldigt mycket saker i mitt liv, en del jag berättat för andra, och sen en del som jag behållt för mej själv, jag tänkte att när jag åker iväg kommer allting ordna sej, but you can run but never hide. Jag har så himla mycket just nu, och jag vet inte hur jag ska göra, förvirrad är bara förnamnet. Denna semestern skulle bli ett sätt att fly och vila upp mej från allt, men jag har insett att det inte går utan att lösa saker och ting. Jag är inte redo att berätta, i guess that's who i am. Jag behåller saker för mej själv, tills jag till slut inte klarar mer. jag vågar inte berätta för någon då jag har svårt att lita på folk. Så det är såhär det ligger till, jag är på semester, jag har en hel del som pågår just nu, så därför kommer jag att inte uppdatera lika mycket nu som förut i den här bloggen, när jag är tillbaka på fötterna igen så kan ni förvänta er mer, men just nu har det bara blivit för mycket för att jag ska klara av att hantera det. gotta keep my head high and show them that i can do it, even if that means i have to fall down first, just to climb up again. Ni hittar mej här ---> KLICK  <---  för massa ordkaos, thailandinlägg och lite mera.  Dock så kommer jag publicera något inlägg här när jag kan, men bara så ni vet hur det ligger till. okok?
 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0