storstädning och julpyntning.

Idag har jag verkligen varit sådär sjukt duktig som bara jag kan va, haha! Jag vaknade halv 10 och gick upp då, trots att jag knappt kunnat sova något inatt pga. äcklig förkylning, och började därefter att hjälpa mamma att städa och sätta fram tomtar, efter det gick jag vidare till mitt egna rum för en riktig storstädning och massor av julpyntning. 

så noggrant som jag städade mitt rum idag, sker cirka vart 3:e år, forreal. Jag har sorterat alla lådor/ställen där det vart fullproppat med papper, och i resultatet av 4 proppfulla påsar av skit, så ser det så jäkla rent och fint ut nu, har dessutom putsat mina speglar? haha! Är supernöjd och ska hoppa in i en dusch nu, och sedan bara njuta tillsammans med the vampire diaries, 90210 och lite godis. Sån här storstädning kom lägligt, idag är det som sagt endast 14 dagar kvar tills jag drar iväg till thailand, så jag ska försöka hålla det så här snyggt och fint, för då kommer det va så jäkla gött och komma hem! 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0