leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenkish

jag sitter just nu hemma hos pappa, med en kopp varm choklad och håller på och kolla på harry potter 1, ska ta en liten paus och gå på toa nu (viktig info! - nej men seriöst, kissar på mej här) och sedan fortsätta. Är långt ifrån trött, även om jag är trött, fett knas dedär. Jag är liksom trött i huvudet och så, men jag kan verkligen inte somna.. same old, same old. iallafall, har absolut ingenting roligt att skriva, ska ha en chillvecka hela veckan, ska inte rida förrän nästa torsdag, aka lucia. why? well, dedär tar vi sen. har skrivit ett långt inlägg på min egna blogg om vad som hänt, utan namn såklart. klick på länken och läs, så får ni se om ni själva kommer på hur saker och ting ligger till, annars dyker det väll upp om sådär, cirkus 1-2 månader när allting har lugnat sej i min skalle. 

lääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänk ; 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0