2 december, 1 advent, snö!

Vaknade för en liten stund sedan och utanför fönstret så är det helt vitt, och det snöar fortfarande. Otroligt mysigt. Jag ska hoppa i min pyjamas nu och gå ner och äta frukost, och sedan tror jag att jag drar en vända till stallet. Vet dock inte om det är så bra att köra moped i detta vädret? ska höra med mamma, och annars så får jag antingen gå, eller så får de köra mej. 

tänkte rida ut en liten runda med tarre och njuta av snön, och eventuellt ta en liten galopp på fältet, sen ska jag hem och baka lussekatter med mamma, planera veckan och göra söndagssysslorna, raka ben, noppa ögonbryn mm. det var väldigt få grupper idag i stallet, så jag fick "ledigt". riktigt skönt att bara ta det lugnt då, och just därför så vill jag i väg till stallet, kanske vid 10-11? så att jag har resten av dagen till att chilla osv.
utanför mitt fönster nyss. / tess

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0