1 December 2012

Idag är det 1 december 2012, och vädret bjuder på lite snö med jämna mellanrum, dock inget som lägger sej, eller så lägger det sej och försvinner igen pga. det är så lite. Men det är hur mysigt som helst endån! Jag har hjälpt mamma att sätta upp ljusstakar och tomtar hela förmiddagen, och nu har jag precis börjat på en storstädning av rummet, när varenda hörn glänser så ska tomtarna upp. 

Det är inte bara lördagen den 1 december, utan även exakt 2 veckor, 14 dagar, och ja x-antal timmar kvar, tills jag drar iväg på semester till thailand, helt sjukt vad snabbt allting har gått. Iallafall, så därför sätts allting upp idag, så att jag hinner njuta av det lite iallafall. julen är min favorithögtid och jag älskar allt med det i stort sett, så lite sorgligt är det att jag inte får va med om julafton osv. hemma, detta året heller.
hahha måste lägga upp denna bilden, therese för 1-2 år sedan, shitpommes? 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0