på rätt håll

 
Hej allihopa!
Vaknade för en kvart sen och har bara hunnit starta datorn och ta tabletter. Igår spenderades  två timmar på vårdcentralen med mamma. Min hals har varit jätte svullen sedan måndagskväll och har gjort mer och mer ont för varje dag som gått. Har knappt kunnat prata utan att nästan bryta ihop av smärta, något jag aldrig varit med om tidigare. Som sagt var jag på vårdcentralen igår, det första läkaren sa efter knappt en minuts undersökning, - du har körtelfeber. Men för att vara på den säkra sidan fick jag göra körtelpov och halsprov. Tur var det, efter att ha oroat mig över att det skulle vara körtelfeber var det bara en vanlig halsfluss, vilken lättnad! Dock har jag aldrig haft såhär ont och blev en aning förvånad menmen inget allvarligt så jag ska vara glad. Nu käkas det mängder av tabletter och trycker i mig halstabletter.

Och vad händer idag då? Ingenting. Kolla på The vampire dirariers och bara vila. På lördag ska jag till min moster, inventera i hennes butik och när vi är klara, hem till henne och laga god mat och snacka, tummen upp! Förhoppningsviss så hinner jag träffa en vän på söndag/måndag innan skolan börjar igen på tisdag men tveksamt..

Nu ska jag ta och äta lite frukost, ha det bra!  
och ja jag är så tråkig att jag bloggar på en dator med helt ointressanta bilder så detta blir ett inlägg utan :)






Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0