Läget just nu

 
Hej på er!

Den senaste tiden har jag varit nästan helt borta från hästar. Har istället träffat vänner och gjort annat. Allt började med att jag inte längre tyckte att min medryttar häst var speciellt kul, därav att jag inte varit i stallet något. Igår var jag uppe i stallet och hämtade lite av mina saker och fick då reda på att han är till försäljning och inte långt kvar innan han är såld. Så det kommer inte bli speciellt mycket häst för mig nu, ska kolla runt lite och så men inget jag kommer lägga så mycket energi på. Nu vet nu hur läget är och kommer uppdatera mer om mina dagar osv, alltså inte mycket till häst.

Däremot igår var jag med Sissela igen och fick denna gången hoppa upp och rida. Vilken känsla, riktigt kul och ska följa med henne nu i veckan igen. Att sitta uppe på hans rygg var inte alls vad jag förställt mig men blev mer än possetivt överaskad! :)

Snön är dessutom helt borta och idag har det varit blå himmel, sol och 10 grader. Underbart, vårkänslorna är på topp, nu hoppas jag att det håller i sig.





Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0