Kladdkladd

Hola amigos.
Jag ligger nu på Hannas golv och är helt överpigg, borde sova precis som resten av världen, men är rätt pigg. Ska dock försöka efter jag skrivit detta inlägget, ska försöka upp i tid imorgon så jag hinner med det jag tänkt mig. Har inte haft någon tid eller ork att kika in här, både dåliga och bra saker har störtat in i mitt liv på sistone och gjort att jag helt glömt bort bloggarna. Iallafall, tänkte mest kika in och kladda lite, jag påsklov och sånt, och jag ska förmodligen vara i Eslöv hela veckan. Härligt. Har dessutom typ sovit borta sen i torsdags, härligt. Bäst så liksom. Orkar inte skriva mer om det, men tur det finns de som välkomnar mig till deras hem och sånt. Tänkte också skriva att jag ska rida tarre på onsdag, och Hanna ska med och fota så det blir kanske lite nya bilder till bloggen trots allt. Har ju haft en liten paus, men ska ta upp ridningen lite smått nu igen, saknar det ju endån fast det varit skönt och typ.. Friare att veta att man inte är bunden till något. Svårt att förklara.

Ska försöka sova nu, Hanna ligger och snarkar ljudligt och även fast det är mycket härligt att lyssna på så ska jag nog joina henne. Snarkar inte dock, men ja. Är dock riktigt förkyld så ligger och flåsar som en hund när jag andas. Härligt skit. Not.
Aja, slänger med en bild. Klippte mej tidigare idag och sedan färgade Hanna håret på mej hemma, rött! Annorlunda men tror jag gillar det. ;)
Godnatt mates!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0