Fryser!

Hej vänner!
Jag sitter nu hemma hos pappa å har precis ätit, ska snart bege mej mot stationen och ta tåget till stehag med mamma och sedan bli hämtad där. Alldeles för kallt att köra moppe hem! Följde med Nelly till hennes polle efter skolan, hon och Erik hämtade mej på skolan haha.. Roligt dedär. Förutom att typ alla blev helt hypade över att Erik skulle komma med sin EPA dessutom, så hade jag och Nelly viss problem att trycka in oss i den. Riktig tur att bussen hann komma och ingen såg oss när vi tryckte in oss, aldrig skrattat så mycket. Eller jo det har jag, men Gud alltså! Jag är 1.76 cm lång, och Nelly är längre än mej så ni kan ju tänka er hur det såg ut? Haha, en syn för gudarna.

Vart iaf en supermysig dag, jag fick rida marina igen, barbacka. Skönt att rida efter så lång tid, och skönt att rida med sällskap. Dock ångrar jag inte alls min paus just nu. Allt blev för mycket innan. Jag och Nelly skrittade en rätt lång runda endån, skrittade bara då hennes häst håller på att sättas igång efter skada, men det var mysigt att bara snacka och mysa helt enkelt. Får se om jag följer med henne och hjälper till med marina något mer, annars är det som sagt rätt bra att inte ha något alls.

Anledningen till att jag bestämde mig för att ta det här valet är rätt personlig, och endast fåtal personer vet om det. Så ska det förbli. Jag vart supertaggad på att få foderhäst, men privatlivet kom
Ikapp. Jag har tagit en månads paus från Tarzan, men kommer nog börja rida han igen sen. Men jag behöver en paus, till att bara leva mitt liv. Umgås med vänner, pojkvän, festa, ja. Göra exakt det som faller mig i smaken. Mitt liv har förändrats mycket det här året, på alla vis. Allt är inte bra, men om det är de som krävs så whatever. Nu blev det helt plötsligt mycket här, och jag måste gå till tåget, så vi hörs! // mycket seriös bild osv.


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0