Något nytt


Här kommer fem sanningar om mig, något som inte skrivits tidigare!


- Jag har en grymt stor fobi för grodor.. Har haft det i hela mitt liv och får höra att jag är väldigt barnslig men jag vet inte varför jag avskyr dom små hoppande så mycket. Är så illa att jag kan börja gråta om jag har en groda nära mig, japp så illa är det. Om jag så hör en går jag fram på mina tår och bara skakar.

- Jag har vädligt svårt för att klicka med follk. Är inte den som blir vän med alla utan jag har mina. Vet inte varför men har alltid varit så att jag är på min vakt när det gäller nya människor, släpper absolut inte in vem som helst. Då förstår ni säkert att jag har svårt att lita på människor.

- Jag duschar alltid för varmt. Det finns en ''spärr'' på de flesta duschar och jag går alltid långt över den spärren. Kan inte heller ta en fem minuters dusch utan står lätt i en halvtimm utan problem.

- Jag hatar Bowling. Tycker det är extremt tråkigt, stå där och kasta klott efter klott, förstår ikke det roliga med det. Nej inte min grej..

- Något jag älskar att göra är röra på mig och äta nyttigt. Längtar tills det blir lite varmare så jag kan ut och springa igen, mår som en prinsessa efteråt. Att äta nyttigt, färgstarka sallader och annat trevligt är en stor favorit. Känslan efter är obeskrivlig!






 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0