The best thing in My Life.

Jag tror inte att jag har skrivit detta tidigare, men jag är så förbannat glad, Tarzan är min nu, jag har honom 6 dagar i veckan, finally he's like My own!! Är så jäkla glad och har världens bästa mamma som låter mig ha honom så många dagar. Har så mycket planerat med honom, först ska vi bli riktigt close och sedan när allt känns bra och jag hittar något passande, så ska vi ge oss ut på tävling. Och till sommaren åker vi förhoppningsvis på ridläger tillsammans. Allt är så ljust just nu, och redan nu på sista tiden har vi kommit varandra närmre. Letar dock efter ett ridhus att träna lite i som ligger nära och är lagom dyrt, men som sagt, har så många planer, men just nu nöjer jag mig med tanken att han är min.
(Han är dock fortfarande bara medryttar, men eftersom att det bara är jag som har honom, blir det enklare att skriva min. )


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0