spottar på personer som dem..

Är så fruktansvärt trött, slut i huvudet, slut i benen, slut i armarna, och väldigt sugen på att krypa ner under täcket och sova, har dock en sak kvar att göra innan jag säger bye bye world, måste verkligen duscha hehe! Stack till min älskling efter skolan, så otroligt mysigt och behövligt att komma ut en liten runda i skogen/ner till stehag, och verkligen prata ut, behövde verkligen dedär. dock var tarzan satans pigg, men bortsett från det var det underbart. Pratade sedan med gunilla i evigheter innan jag cyklade hem, käkade och well, ended up here. 

Är dock jävligt förbannad, varfan finns respekten vänner? När jag kommer ridandes på en "stor" väg, så är det minst 1 bil som kör som en idiot förbi mej, ca 2 cm bredvid mej. hur jäkla blåst får man vara? har man inte vett nog att förstå att "nej men där kommer en ridandes, då får jag sakta ner och köra över lite på andra sidan), nej, självklart inte. Inte en tanke på att hästen kan bli rädd? Åh fyfan, blir så förbannad. Hur kan det ens existera såna jubelidioter? Istället så drar dem på som fan förbi hästen, skrämmer den och sen kör ännu fortare där ifrån. Som t.ex idag så kom det en idiot och körde förbi mej och tarzan och den kom alldeles för snabbt, var 2 centimeter bredvid oss och bara drog på, tarzan blev skiträdd och höll på att hoppa rakt ut i ett dike. ush på såna människor!



Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0