Sep. 26, 2012

Idag fick jag tyvärr reda på en hemsk nyhet så är inte på topphumör just nu men ska skriva så gott jag kan..

Skolan var rätt chill, fast väldigt låntråkig . Tog tåget vid 4 till stallet, skulle igentligen rida ut med Tess och Hanna men jag kände bara att jag vill vara själv, kände mig lite taskig men jag ville vara själv med wawa. Red lite i dressyr i paddocken, där lyssnade hon kanon, tränade mycket på serpentiner i traven. När allt satt som det skulle orkade mitt huvud inte mer och jag red ut, första gången själv på wawa, kändes som vi gjort det 100 gånger innan, hon skötte sig sååå bra!! Hon blev inte rädd utan lunkade bara på och lyssnade på mig, i traven blev hon lite spänd men inget annat, galoppen bara flöt på, min flicka är så duktig!
Fick även reda på att tjejen som rider wawa på måndagar kanske ska ha henne fler gånger så ska fråga mamma om set finna möjlighet att få in en dagvill i veckan, för jag vill verkligen inte att någon annan ska rida henne, hon betyder allt för mig.. Så jag ska prata med mamma senare om detta.

Nu ska jag ta macka eller något , är hungrig :(

Nöjd wawa<3

/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0