Sep. 18, 2012

Eftersom mamma skulle på möte kom hon inte hem förrens senare idag vilket gjorde att jag inte kunde åka till wawa idag :(
När jag kommit hem och skulle ta något att äta ringde sissela och frågade ifall jag ville följa med till flyinge, där det fanns så man kunde åka till en veterinärklinik och kolla på hur man lägger på bandage, hästens tänder och lite tipsrunda, det var kul men hade trott att det skulle vara en större anläggning. Men det var ju kul ändå. Innan vi åkte dit fick jag följa med henne till hennes häst, ottroligt kul att följa med dit igen. Vi longerade honom lite snabbt och sen åkte vi till flyinge.

Förhoppningsviss så kan jag åka till wawa tidigare än fredag.

Idag skulle jag till tandläkaren, fick en tid klockan 9,15 men dom ropade inte in mig förens klockan 10,10. Där satt jag, drygt! Fick reda på att jag ska dra ut tre tänder då jag aldrig tappar dom och mina tänder under måste komma fram.. Livrädd! Jag som aldrig dragit ut en ända tand eller varken borrat ett hål....


/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0