Plugg,plugg,plugg

Usch vilken dag, har frysigt så jag knappt någon känsel kvar i fötterna...
Skolans lektioner var rätt chill, haft tre AT lektioner idag, satt och snackade med en kompis det två sista, Härlig tjej dedära!! ;) Har No prov nu imorgon så har suttit och övat lite nu innan annars har absolut inget hänt sen jag kom hem. Ska duscha och sen öva mer igen. Kunde inte åka ut till stallet idag, mamma hade möte nu på kvällen så jag kom ingenstans :( Dessutom har mamma blivit stenhård med skolan bara för de är sista året nu så det kommer bli som jag skrev igår, två gånger i veckan, DÖÖÖR!

Nej nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sedan plugga ääääännu mer på NO, för jag fattar fortfareande knappt någonting.... :/

        

                                                                           


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0