pigg häst idag

Red dressyr på en väääldigt pigg wawa idag, hon lyssnade verkligen jätte bra. Men i galoppen blev det lite för piggt, blev bara galopp rakt fram hon bara sprang och lyssnade inte ett dugg, jobbigt! Fick säga till henne ordentligt innan jag fick henne i en lagom jämn galopp. Skrittade sedan ut på en liten runda så hästarna fick pusta ut


Kommer kännas konstigt nu, har ridit i stort sett varje dag nu sen somras och nu resten av året två gånger i veckan... Usch hur ska jag stå ut, jag som blir så rastlös av att inte röra mig! Får väl ta och börja springa igen istället...

Skolan har varit helt okej, börjar känna mig dåligt, har varit från ovh till nu någon vecka så det känns som om att snart blir jag sjuk....

Har precis varit ute med sigge och städat rummet lite, hoppa in i duschen ska jag göra nu också sen somnar jag säkert.... ;-)
Hoppas ni haft en underbar dag!

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0