Nyduschad

Åh jag suger verkligen på att komma på bra och passande rubriker... Det måste ske en förbättring!!

Men sim rubriken säger så har jag precis kommit ut från duschen.
Efter skolan idag gick jag och Tess, Johanna och Patricia och hyrde filmer, alla vi ska hem till Tess på fredag och mysa, kolla på film och bara snacka, en riktig tjejkväll, längtar! När vi hade hyrt filmerna som tog en bra stund, köpte vi choklad och satt på torget och mumsade i oss sen blev det för kallt och ju gick upp till mig. Här satt vi bara och snackade, ja efter de så gjorde jag mig en omelett med bacon. Mer har jag inte gjort idag..

Nu ska jag sätta på musik och packa idrottsväskan. Ha de bra!

Saknar min lilla flicka! Kan inte åka till henne förens på lördag, imorgon är hon bokad och på fredag är jag hemma hos Tess... Pigg lär hon vara på lördag, tur de kanske, hoppning på schemat ! ;)
/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0