Myser

Ligger i sängen och bara tar det lugnt, lyssnar på musik och läser lite olika hästbloggar. Är väldigt trött idag igen, skolan idag var som vilken som helst kändes de som, men nej det var inget roligt eller så som hände. Efter skolan sprang jag snabbt hem och bytade om till ridkläder och tog tåget till stallet. Möte Gunilla efter halva vägen och fick åka med, betalade och pratade lite sen gick jag ner till stallet för att fixa lite små saker, så som lägga rätt våra grejer. Sen kom Tess och vi hämtade hästarna. Då började ösregna! Så vi satt i boxarna och mös med hästarna och pratade, väldigt mysigt! :) när klockan blev 6 satt vi upp på hästarna och red ut en skön och lugn runda, vi alla var fullt utrustade med reflexer ! Haha det är ett måste nu när man Rider ut, helt plötsligt är det mörkt... Kom just precis på att jag skulle ta en bild på oss men självklart glömde jag det...

Alltså en härlig mysig dag i stallet, nästa gång jag ska dit är på fredag, så undrar vad jag hittar på imorgon...

/ hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0