Let's do it

Har inte blivit så bra uppdatering på grund av vår extremt lyckade tjejkväll i fredags. Men nu sitter jag ändå bara ner och förbereder mig, hade tänkt och städa i lägenheten till mina föräldrar så dem blir glada, men tillbaka till de jag var på, har ändå inget gratis internet borta så kan inte blogga om jag inte är här hemma, fast snart har jag! ;)
Vaknade vid 9-tiden och sedan dess har hg inre gjort mer än att prata med mamma och äta frukost. Försökte blogga från pappas data men A tangenten funkade inte så alla orden blev visst utan À och det märkte jag inte till en början så där satt jag och skrev så nu skriver jag från mobilen istället.
Som ni redan vet så red vi ut med två andra tjejer igår, trodde att wawa skulle vara alldeles för pigg eftersom hon inte blivit riden på flera dagar, men hon överraskade mig, ute var hon framåt och lyssnade på mig hela tiden, lugn och fin. Efter rundan tog vi lite galopp i paddocken, fick henne i en fin form och lyssnade så sjukt bra! Känslan, åh jag blir så glad så fort jag tänker på de! Min fina tjej...

Har inte varit på stallet sedan föra lördagen så att vara tillbaka var en härlig känsla, som jag saknat henne!

Nej nu ska jag resa mig från soffan och börja städa lite, ha en bra söndag ! :)

/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0