Läxa!

Sitter just nu med läxa, denna dagen har gått så fort och jag kom nästan precis hem från stallet. Red ut på en rätt lång runda med tindra, som blev överpigg och flög fram vid minsta touch typ. Rundan gick superbra om man bortser från att hon blev lite rädd för några saker inne i skogen. Skrämde livet ur en tjej gjorde vi också, haha. Ska iallafall fortsätta med läxan nu, är så lycklig efter goda nyheter i stallet tidigare idag, just nu är det liksom som så att jag älskar mitt liv med hatar människorna i det, if u know How i mean? Är iallafall överlycklig, finns inget mysigare än att dra till stallet efter skolan och sitta med läxorna i boxen medan hästen står och käkar lite hö/ensilage, best feeling ever. Men aa, nu ska jag som sagt göra läxan, om jag hinner så uppdaterar jag mer sen, skriver även om de bra nyheterna då. Vi hörs! /Tess


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0