Lång dag

Gick upp 6,15, en söndag! Jaja skulle hjälpa mamma idag med klädgrejen, delade ut kläder till de som köpt fram till 11 sen resten av tiden stod jag och min kusin och pratade i mikrofonerna och sålde kläder, sjukt nervöst till en början men efter någon timme så släppte det rejält, tur de! Fyndade lite kläder från min kusin så nu är garderoben lite fylld sen jag tömde den...
Jag har varit där hela dagen, kom hem vid 7 tiden så jag är rätt slut, eftersom jag "jobbat" (tjänade 200 kronor, hehe) hela dagen så fanns det tyvärr ingen tid till stallet, blir på tisdag igen.

I morgon ska jag först till skolan som vanligt sen ska jag upp till ridskolan och få mina PRAO lappar påskrivna eftersom att lappen ska vara i lämnad på tisdag på skolan, hinner precis :)

Nu ska jag sova tänkte jag om jag inte ska vara helt död imorgon , sovgott alla!!

/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0