kvällsbabbel

Jag är cirka riktigt trött just nu, har varit igång i 180 nu alldeles för länge, minns inte ens sist jag hade en chilldag och inte gjorde ett piss. Men med skola, stallet och allt som hör till, så ja, det känns. Gick ex. upp 9 idag, tog stallet osv. gjorde lite saker  här inne och sedan började jag med svenska"läxan", efter det käkade jag, bytade om och stack iväg till stallet och gick ut med småtjejerna i skogen och red själv ut en runda med tarzan, dock så började det regna som fan när vi vart ute så både jag och tarzan var dyngsura haha! efter det så kikade jag lite när de andra tjejerna red, bytte hage till hästarna och myste i hagen med dem. Sedan blev jag inbjuden på lite fika hos gunilla och ja, där stannade jag i någon timme, haha! Dock så var ju småtjejerna på mig i stort sett hela tiden och det blev knappt någon vila, sen när jag kom hem så började jag på maten, duschade och gud ja. Orkar inte ens skriva upp allting. Men jo, det är en hel del. 

Imorgon ska jag dessutom jobba lite i stallet, ska dra dit 12 imorgon så får lite sovmorgon om man jämför med förra veckan, innan dess ska jag baka och fixa lite annat. Kommer förmodligen stanna där till 6-7 på  kvällen, så imorgon kommer jag också vara helt slut, men jag älskar verkligen mitt liv just nu. Jag har liksom knappt tid att må dåligt.. jag får lov att vara i stallet var dag, klarar av skolan finfint och har några få vänner som verkligen bryr sej om mej, andra stör jag mej på som fan, är så trött på det här med att man ger hur mycket som helst men knappt får någonting tillbaka? fast nej, det där snacket tar jag på min personliga blogg. Nu ska jag packa ihop datorn och förflytta mig till mitt rum, där ska jag koppla av med en stycke film och lite gottgott. Kommer förmodligen decka rätt tidigt för att orka med morgondagen, men jag mår bra nu pepps. ska försöka hålla uppdateringen bra nu också, är ju  i stallet varje dag så ska bara försöka komma ihåg att fota och blogga, hehe! Men efter att jag har fått min moped så ska jag köpa en systemkamera, så förmodligen har jag den i november månad. vill dock inte skriva någonting exakt, då det fortfarande bara är något jag funderar över. nu ska jag sluta babbla, höres. 
 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0