I dont like this

Känns som jag missar en del nu, pågrund av mig själv, jag vet inte men något håller mig tillbaka. Är ständigt på dåligt humör, tankarna flyger runt i huvudet och det gnager en konstigt känsla inut i mig, Vill bara att allt ska bli bra igen, men det kommer det inte bli på ett tag, jag vet det, detta är inte första gången. Gör allt vad jag kan men det är bara att stå ut, vänta lite till och sedan hoppas, hoppas på det bättre. Att jag bara kan låta känslorna och tankarna försvinna ett tag, för just nu orkar jag inte.

Nej nu ska jag bara ta det lungt, vara för mig själv och kolla på film.


                                                       



Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0