Hemma efter en lååång dag!

Precis kommit hem typ, är så trött i huvudet Och i hela kroppen

Vi red ner till byn, sen började ponnyridningen, har gått samma runda typ 100 gånger känns det som, klockan gick otroligt mycket snabbare än vad jag trodde att den skulle göra! Tiden bara sprang iväg, träffade en hel del människor idag och gjorde många barn glada ! :)
Nu ska jag hoppa in i duschen sen äta, sen ska jag bara ta det lugnt och vila mig lite innan det blir sängdags för att sedan komma tillbaka till skolan i några dagar.

Har nu ÄNTLIGEN övertalat mamma så får rida 3 gånger i veckan!!! Glad Häär! :D

Tess provade även rida på islandshästen Not idag!

Nej nu måste jag duscha!

Tess och not + min kusin på kulia idag

/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0