Första inlägget med mobilen!

Som sagt, bloggar just nu från min nya mobil, om detta nu går som det ska så kommer detta bli så mycket enklare för mig att blogga, alltså flera inlägg och mycket bättre uppdatering!

Idag slapp jag åka tåg då pappa skulle åt det hållet och hämta lite grejer, skönt! Hade längtat att rida med Tess men det blev lite ändrat från min sida så det blev helt fel än vad vi igentligen skulle gjort, Miranda min kusin följde med mig idag, hon hade tjatat på sin mamma ett bra tag haha, hon tyckte det var jätte kul, jag också, hon vill lära sig hel tiden och är inte rädd alls, hon provade att rida lite, sitta på Wawa och det gick super!:)

När jag red Wawa var det väldigt okoncentrerat, det kom massa människor som skrek från skogen bredvid, de andra tjejerna red fram och tillbaka på gårdsplanen + att det blåste rätt så ordentligt vissa gånger så Wawa fokuserade sig på allt annat... I galoppen var hon en katastrof, måste vara att hon är pigg då jag inte ridit henne denna veckan!

Imorgon ska vi leda hästar nere i byn då det är ponnyridning. Ska bli kul att gå runt med massa småbarn, åker nog dit tidigare till Tess då hon skulle hjälpa till med något annat före också:)

Nu har jag duschat, hämtat min nya mobil och nu sitter jag med den och kollar runt lite!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0