behövlig dag.

Idag efter skolan(som förövrigt var ett helvete att ta sig igenom) så stack jag hem till Nelly, sedan åkte vi moppe till hennes häst och red en liten sväng, otroligt mysigt. Hade dock inte alls tänkt dra dit från början, så hade jeans och klackskor på mig haha.. men fick låna byxor och skor av nelly som tur var, häst med för den delen. Lite komiskt att jag inte ens klarar mig att vara utan hästar en endaste dag?! haha! Har haft en halvbra dag, slutet av dagen var bra, men början sög. skolan sög kan man väll med andra ord säga. Riktigt kul att äntligen träffa nelly iallafall! 
Nelly och hennes häst;

marina, hästen som jag red. och som förövrigt var sjukt lik min förra häst pretty. 

mys!










 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0