underbart väder!

Strålande sol och allt, då är ridningen redan planerad med uteritt såklart!
Var i stallet vid två tiden och gav mig ut på en runda ensam igen. Denna gången red jag ingenting före i paddocken så det var roligare ute. Han gick framåt i rask nyfiken takt hela tiden, mysigt! Vi travade en hel del också och det gick toppen, ja allt gick så bra det kunde gå! Och det är alltid kul.

Nu ska jag träffa Tess om hon inte ska åka till Tarzan, skulle igentligen följt med men mamma tyckte det var onödigt då jag bara har varit hemma en timme och duschat.. Så det får bli en annan gång.
Bloggar mer sen när pappa kommer hem, har lite bilder på hans data, vilket jag inte har på denna jag är vid nu, tänkte berätta lite om igår och annat.

/Hanna

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0