Min och Tarzans vecka!

veckans schema för mej och tarre är rätt oklart, men kommer förmodligen se ut som så det står nedan. På onsdag ska jag antingen hoppa med peggy eller rida ut barbacka på gauda, får se hur vädret är dessutom, är det helt kallabalik så stannar jag hemma och gör läxor istället.
måndag: dressyrpass eller ev. markarbete.
tisdag: dressyrpass eller ev. markarbete.
onsdag:
torsdag: jag ska på anställningsintervju nr2. rida efteråt.
fredag: hoppning eller markarbete. 
lördag: jag ska på moppekurs, möjligtvis rida på kvällen, isf. uteritt.
söndag: moppekurs, rida efteråt, uteritt.

det blir ju rätt oklart då jag har bokat in en stycke anställningsintervju + mopedkurs lördag och söndag, men förhoppningsvis blir det något liknande som det står. rätt skönt att ha en plan iallafall! nu ska jag fortsätta lyssna på queen B, och sedan sova. måste ladda upp inför en mycket hetsig vecka, woppa!
har kinda tomt på bilder, så okej okej, bara för ni tjatar så... eller itne, iallafall, en stycke egopic.

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0