Grattis!

Vaknade alldeles för tidigt idag, halv 8... Försökte sova till halv 9 iallafall, det funkade väl sådär. Åt en mysig frukost i min ensamhet, te, macka och hästtidning! Finns det någon bättre frukost?
Tänkte snart göra mig ordning till stallet, tänkte rida i padocken idag, blir kanske dressyr eller några bommar? Jag får se vad jag känner för sen.

Idag fyller Tess år, inte för att ni inte visste det redan menmen, GRATTIIS IGEN! :D
Ikväll ska vi åka till Lund för att se en film på bio och äta god mat. Ska även hinna åka och köpa present till henne, åh det komemr bli stressigt då dom skulle åka redan vid fem och jag vet inte när mamma och pappa slutar jobba  ännu... Så håll tummarna nu! hah nej men jag ska nog ta och lösa det på något sätt så jag får ihop dagens planer! ;)

Nu mot Bennies!




Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0