Vänner och allt det där

Sitter på mitt rum i min ensamhet.. Fan tur att musik finns annars skulle denna kvällen varit hemsk. Smsar med personer jag inte träffat på riktigt länge, sjukt att man varit riktigt nära vänner och sen helt plötsligt slutar man bara träffas och sen en dag så får man kontakt igen.. Konstigt det där. Det är både bra och dåligt, antingen blir det bara ännu bättre eller så blir allt bara pannkaka av allt. Men visst är det härligt, kommer upp flera minnen med allt galet kul man gjort tillsammans!
Jag har varit med om det så många gånger, vänner som kommit och senare gått, har försökt rensa ut alla vänner som jag inte mår bra att vara med och det har funkat bra tycker jag, just nu är jag bara med personer som får mig må bra och inte tvärtom. Har nära vänner som jag kan prata mycket med men en vän som jag kan berätta allt för, göra alla knäppa saker med och bara vara, obeskrivligt! En stor lättnad och glädje att ha den vännen som vet aldrig viker från ens sida. Har även träffat nya vänner som är hur trevliga som helst, känner dom inte fullt ut men det går framåt och trivs med dom också, precis som det ska vara.


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0