turnering + lucia imorgon

 
Har bakat yttligare en dag, mängder med pizza degar! Kul att hemkunskapsläraren hade köpt för lite av vissa grejer så vi kunde inte göra så många pizzor som skulle ha gjorts..

Slutade tidigt idag med så var uppe i stallet vid 3, mockade, packade höpåsar och annat som också behövdes. Ryktade sedan Bennies snabbt och sen kom pappa så hann inte göra mycket mer än de vanliga sysslorna. Har inte ridit honom nu på flera dagar då jag väntar tills jag får låna Tess sporrar, eftersom jag aldrig behövt det innan har jag aldrig köpt några men om dom ger resultat ska jag göra det. Bennies är otroligt skänkeldöv, att börja skritta gå bra men sedan.. Nej, han lyssnar inte på något, så tänkte prova om det är en lösning.
Jag håller tummarna över att det kommer ge något, för jag orkar inte sitta där och bråka varenda pass pågrund av att han inte lyssnar på mina hjälper.

Imorgon ska vi rida Lucia, ska rida på Wawa igen, härligt! Jag ska vara tomte, mig kommer man deffenetivt inte missa, röd vinterjacka, röda överdragningsbyxor och lång röd/vit tomteluva. Ska även spela volleyboll hela dagen i skolan då vi kommer ha en turnering, tur så kommer jag sluta tidigare eftersom lucian börjar vid 5 så måste vara där långt innnan så man hinner förberedda ordentligt.
Jag är inte ett dugg taggad på någon turnering, suck.


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0