Söndag.

 
Har precis stor städat rummet, tömt alla lådor och sånt, har även hjälpt mamma att städa lite i huset så allt är snyggt och prydligt. Ska snart hoppa in i duschen och snygga till mig lite sen ut med hunden. Har inte varit hos Bennies då det har regnat hela dagen, verkligen regnat så hade ingen lust, har dessutom inte sovit bra alls inatt, knäna har dunkat och har haft extremt ont i ryggen samtidigt så nej.

Måste också göra det sista på No, vet inte om det redan är försent men ska iallafall lämna in det så får jag se sen. Slutar på onsdag sen är det äntligen jullov! Får då också mina betyg, jag kan redan tänka mig lite hur jag ligger så är inte ett dugg nervös eller något sånt.


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0